Tam Faktoring tarafından sunulan hizmetlere konu olan ve tüm paydaşlardan gelen şikayet, bildirimi, istek ve önerilerin tüm kanallardan alınabilmesi, edinilen bilgilerle taleplerin titizlikle değerlendirilmesi, çözüme ulaşması ile müşteri memnuniyetinin arttırılarak, iş süreçlerinin iyileşmesine katkı sağlamaktır.

Tam Faktoring Müşteri Memnuniyeti Politikası çerçevesinde;


Tam Faktoring olarak biz, hizmet vermekte olduğumuz faktoring sektöründe yasal mevzuat ve şirket politikalarımız çerçevesinde adil olma, tarafsızlık, objektiflik ve gizlilik ilkelerinden ödün vermeden faaliyetlerimizi devam ettiririz.

Müşterilerimizin beklentileri ve ihtiyaçları doğrultusunda, ürün ve hizmetlerimizi geliştirmek için çalışanlarımızdan ve müşterilerimizden aldığımız geri bildirimleri kullanarak süreçlerimizi devamlı iyileştirmeyi ve daha iyi hizmet vermeyi taahhüt ederiz.

Tüm müşteri şikayetlerini birer iyileştirme fırsatı olarak görerek müşterilerimizin şikayetlerini kolay, şeffaf ve erişilebilir bir süreç ve altyapı ile iletilebilmelerini sağlarız.

Müşterilerimizin sunduğumuz şube, web ve çağrı merkezleri erişim kanalları üzerinden ihtiyaç duydukları an bizimle iletişime geçmelerini sağlarız. Müşterilerimize ilettikleri şikayet, öneri veya teşekkürlerine ilişkin olarak talebin alınması ve ön inceleme için en geç 1 iş günü içerisinde geri dönüş sağlarız.

Müşteri memnuniyetinin, şirket hedeflerine ulaşabilmek için öncelikli koşul olduğunun bilincinde olan ve etik değerlere saygılı çalışanlarımızla hizmet veririz.

Müşterilerimizle karşılıklı değer yaratan, uzun vadeli ve sürekliliği olan iş birliği kurarız.

Tam faktoring olarak biz, müşteri istek ve şikayet yönetim sürecinde kullanılan sistemleri iyileştirmenin, sürecin gelişime açık alanlarının tespit edilmesinin ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirilmesinin, süreçlerimizi ve müşteri ilişkilerimizi sürekli olarak iyileştireceği bilinciyle çalışmalarımızı sürdürürüz.

Çalışmalarımızın sonucunda da müşteri memnuniyetinin her zaman en yüksek seviyede tutulmasını ve müşterilerimizle kurduğumuz işbirliğinin devamlılığını hedefleriz.

Tam Faktoring olarak müşteri odaklı hizmet anlayışıyla, yenilikçi, hızlı ve güvenilir faktoring hizmeti sunarak müşterilerimizin nakit ihtiyaçlarını doğru ve zamanda karşılamayı hedefler, işimizi doğru yapar ve her zaman doğru işi yapmayı hedefleriz

TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemlerini uygulamayı ve gelişmesini sağlamayı taahhüt ederiz.


Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sürecimiz

Şikayet ve Önerilerin İletilmesi;

Paylaşılmak istenen her şikayet, öneri, bildirim ve istek için farklı kanallardan ulaşılabilir olup iletişim kanallarımız aşağıda listelenmiştir.


İletişim Kanallarımız;

444 36 69 Çağrı Merkezi

https://www.tamfaktoring.com.tr/iletisim/

info@tamfaktoring.com.tr

Faks: 0212 355 42 29

Şube


Şikâyet ve Önerilerin Değerlendirilmesi Sonuçlandırılması;

İletilen tüm bildirimlerin konusunda uzman özel ekipler tarafından incelenmesi, müşteri memnuniyeti ve şeffaflık ilkeleri ile mümkün olan en kısa sürede sonuçlandırılması sağlanmaktadır. Çözüm bilgisi için bildirilen telefondan geri dönüş yapılmakta, inceleme ve çözüm detayları paylaşılarak müşteri memnuniyeti yaratılmaktadır.

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemimiz çerçevesinde müşteri memnuniyet politikamızı şirketimizin tüm müşterileri, çalışanları ve diğer paydaşlarına şeffaf bir şekilde aktarmayı ve kamuoyu ile paylaşmayı bir görev biliriz.